Ponad tysiąc fanów reklam na Politechnice Rzeszowskiej
Tegoroczna XVII edycja Nocnego Spotkania z Reklamą, zgromadziła ponad tysiąc widzów, a dzięki transmisji online okazję, by zobaczyć najlepsze reklamy na świecie miało ponad 45 tys. osób. Nocne Spotkania z Reklamą organizuje Studenckie Koło Naukowe Komunikacji Marketingowej „Brief”, działające na Wydziale Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej.
- Wydarzenie od lat cieszy się rosnącym zainteresowaniem wśród studentów oraz mieszkańców Rzeszowa i okolic. Pokazujemy zbiór najciekawszych reklam z ubiegłego roku i tworzymy z nich unikatowy pokaz w różnych blokach tematycznych - mówi Sabina Bielecka z SKNKM „Brief".
Cykl „Nocne Spotkanie z Reklamą” dwa lata temu został doceniony w konkursie PZU na Studencki Projekt Roku. Celem konkursu była promocja najpopularniejszych inicjatyw studenckich.